初釣り2012

この数年毎年家族との初詣を欠席して東京湾へ釣りに出かけています。今年も好天に恵まれた釣りになりました。この段階で今年の運勢は大吉ですね!そして釣船「内木」ピカピカの新造船第2内木丸で東京湾を全速力で南下~~これまた快適で気持ちよく大吉ですね~~~帰宅して薄造りを肝醤油でいただきました~~~船上ではメスのカワハギさんが多く、肝の料が少ないかと心配していましたが全く問題なく家内の味付けで絶品肝醤油が完成しました。これまた大吉!!今年の運勢大吉ですね~~~毎年、大吉だと信じているのです(笑)

コメントをお書きください

コメント: 1
  • #1

    Kimberly Hirano (木曜日, 02 2月 2017 06:53)


    Good day! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa? My blog covers a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other. If you might be interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you! Great blog by the way!